Klachten
Hoe geef ik een klacht door?
Voor klachten over onze producten of diensten kunt u contact met ons opnemen:
- via ons contactformulier;
- telefonisch op het nummer +33 366 88 02 80 (prijs van een internationaal gesprek + eventuele meerkosten naargelang de telefoonprovider), van 9.00 tot 18.00 uur van maandag tot vrijdag (behalve op feestdagen);
- per brief naar het adres âVertbaudet Service ClientĂšle, 216 rue Winoc Chocqueel, 59200 Tourcoing, Frankrijkâ, met vermelding van uw naam, adres, woonplaats, klantnummer en bestelnummer.
Wij bevestigen de ontvangst van uw verzoek en sturen u binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een uitgebreid antwoord.
Als u niet tevreden bent over de behandeling van uw klacht, kunt u uw klacht ook indienen op het platform voor geschillenbeslechting van de Europese Commissie via het volgende adres: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. De Europese Commissie zal uw klacht doorsturen naar de bevoegde nationale ombudsdienst.